Menü
Bezár ×

Orosz András – kereskedelmi vezető, MOL Nyrt.

Orosz András karrierjét a pénzügyi szektorban kezdte, ahol üzleti területeken, elsősorban a Retail üzletágban töltött be vezetői pozíciókat. Ezen belül közel 12 évet a K&H Csoportban dolgozott, ahol a Retail Marketing területet irányította. 2013-tól a kiskereskedelmi szektorban folytatta, a TESCO Marketing vezetői feladatait látta el. 2016-ban csatlakozott a MOL Magyarországhoz, mint a Retail üzletág vezetője.

Téma: A vírus jelentősen átírta az üzleti terveket. Covid-világban pedig különösen igaz, hogy a vállalati alkalmazkodás az egyik legfontosabb sikertényező. De hogyan képes alkalmazkodni egy regionális szinten is jelentős hazai cég az egyik napról a másikra radikálisan megváltozó fogyasztói igényekhez? Kérdés, hogy a megérzések szerepe nő, az adatelemzés “visz mindent”, vagy éppen ellenkezőleg: a néhány éve elkészült stratégia mentén születnek-e továbbra is a döntések. Orosz Andrást, a MOL kiskereskedelmi vezetőjét ezekről is faggatjuk majd, s persze arról is: melyik az a kérdés, amit nap mint nap feltesz magának, amikor a teendőiről gondolkodik. Sok hazai vállalkozás tervezi, hogy a MOL üzleti partnere, beszállítója legyen – a beszélgetés során választ kapunk majd arra, mivel és hogyan lehet felhívni a figyelmet magunkra, s miként tegyük meg az első lépést. Ez csak néhány téma, amelyről beszélgetünk majd azért, hogy holnaptól egy kicsit másképp tekintsünk a vállalat szolgáltatásaira, vagy akár a saját vállalatunk vezetésére.