Megkeresését köszönöm. A megadott elérhetőségek valamelyikén hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot!
Üdvözlettel: Iglódi Csaba
Szalay Péter 1994 óta dolgozik az IBM-nél. Karrierjét pénzügyi elemzőként kezdte, majd az IBM magyarországi vállalatánál a helyettes pénzügyi vezető pozíciójává vált. 1996-ban a HTCC Consultingnál kontrollerként és főkönyvelőként dolgozott, míg 1999-ben az IBM Magyarország pénzügyi vezetői pozíciójába nevezték ki. Az EMEA szintű könyvelési központot is vezette mielőtt a magyar cég operatív, majd ügyvezető igazgatója lett. Üzleti és iparági szakértő.
Téma: Az IBM elmúlt 20 éve az én 20 évem is – innováció & sokszínűség. Két véglet: egy nemzetközi nagyvállalat és egy startup. Látszólag összeilleszthetetlen világok. Mégis kiválóan képesek kiegészíteni egymást – bizonyítja ezt az IBM és a UStream esete. Az innovatív gondolkodás megerősítését néha egyszerűbbnek tűnik egy külső fél bevonásával megoldani. A startupok örömmel osztják meg az ötleteiket egy nagyobb vállalattal, ha cserébe hozzáférnek annak piacához, és valós ügyfeleken próbálhatják ki megoldásaik piacképességét. Az összefonódás jó esetben mind a két oldal előnyeit ötvözi és mindkettőjük számára nyertes pozíciót hozhat. Milyen tényezőket érdemes az összefonódást irányító vezetőnek figyelembe venni? Mik lehetnek a buktatók? Hogyan lehet a két üzleti kultúrát összeforrasztani úgy, hogy közben a nyereségesség se szenvedjen csorbát? Mennyiben számított a sikerben az IBM nyitott, befogadó vállalati kultúrája, amely az emberek, kapcsolatok, gondolatok sokszínűségére épül? „Olyan iparágban működünk, ahol a legnagyobb erény az innováció, márpedig mindenfajta újítás alapja a látásmódok sokfélesége. Azt gondolom, az a vállalat, amely ezt a szemléletet képes magáévá tenni, az üzleti életben is sikeres lesz.” – vallja Szalay Péter, az IBM Magyarország ügyvezetője. Hallgassuk meg tőle, hogy hogyan jutott el a cég az egyesülés gondolatáig, hogy vitte Péter végig a folyamatot és milyen eredményeket hozott az ötlet mára!