Megkeresését köszönöm. A megadott elérhetőségek valamelyikén hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot!
Üdvözlettel: Iglódi Csaba
Téma: Vonzó munkáltató, kedvelt brand – felelősség vagy lehetőség? Szautner Péter szakmai életútjának döntő részét az élelmiszeriparban töltötte és tölti. Vezérigazgatóként 2013 óta irányítja a holland tulajdonú FrieslandCampina Magyarország Zrt-t, emellett pedig a Felelős Élelmiszergyártók Szövetségének (korábban Élelmiszerfeldolgozók Országos Szövetsége) alelnöke és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács társelnöke. Néhány téma és kérdés, amiket biztosan érinteni fogunk a beszélgetésünkön. Milyennek látja a hazai tejtermelők és tejfeldolgozók helyzetét – nemzetközi összehasonlításban? Hogyan lehet megteremteni azt a vállalati közeget, amely egyszerre nyújt attraktív eredményt a tulajdonosoknak, kínál biztonságos és inspiráló munkahelyet a munkatársaknak és kihívást jelentő közeget a vezetőknek? Kíváncsi vagyok arra, hogy a holland mezőgazdasági tapasztalat miként segítheti a hazai gazdaságok fejlődését, s van-e olyan tudás, amelyet esetleg mi exportálhatunk Németalföldre. A FreislandCampina Magyarországon gyárat is üzemeltet: a mátészalkai tejüzem az elmúlt években jelentős technológia fejlesztéseken is átesett. Mi jelent ma kihívást a gyár életében, s mi ad okot büszkeségre? Milyen további fejlesztési stratégiában gondolkodnak, milyen irányba lehet és érdemes fejleszteni a hazai gyártást? Mindemellett pedig ne hagyjuk említés nélkül, hogy a FrieslandCampina legismertebb terméke a Pöttyös Túró Rudi, amely egyben Magyarország egyik legkedveltebb márkája is. De vajon milyen felelősséget és miféle lehetőséget rejt ez?