Megkeresését köszönöm. A megadott elérhetőségek valamelyikén hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot!
Üdvözlettel: Iglódi Csaba
Pál Pályafutását a McCann-Erickson reklámügynökségnél kezdte, ahonnan 8 év után az RTL Klub-hoz csatlakozott. Ügyfélkapcsolati igazgatóként piackutatásért, B2B kommunikációért, non-spot megoldásokért és az online értékesítésért volt felelős. Majdnem egy évtized után váltott, és immáron több, mint 5 éve a Google magyarországi csapatának tagja, jelenleg vezetője. Feladatai közé tartozik a Magyarországi YouTube koordinálása.
Téma: Mi fő a Google boszorkánykonyhájában éppen? Vajon mi történik a Google Magyarország központjának falai között? Hogy zajlanak a vállalatóriás hétköznapjai? Mindannyian hallhattunk már legendákat a lenyűgöző szakmai munkáról, és az inspiráló környezetről, de higgyétek el, a valóság minden várakozásunkat felülmúlja. Ezt az élményt hozzuk él és mutatjuk meg az onlyCEO Klubban, s ehhez hívtuk segítségül Bíró Pált, a vállalat magyarországi vezetőjét. Ő lesz beszélgető partnerünk a következő OnlyCEO találkozónkon. Azért pedig, hogy ne kelljen “meggugliznotok”, miről szól majd a beszélgetésünk, elárulunk néhány témát. Mit jelentenek a mindennapok szintjén a legendás alapítók víziómondatai: “A Google nem hagyományos vállalat. És nem is akar azzá lenni.” Hogyan teljesít Magyarország abban a folyamatban, amit digitalizációnak nevezünk? Fejfájást okoz-e ez inkább a cégvezetőknek vagy örömöt? Mit jelent nekünk közösen és az egyes vállalatok szintjén az, hogy nemzetközi összehasonlításban a “digital challenger” pozícióban vagyunk? Mit tesz egy globális szinten is a legnagyobbak között jegyzett cég azért, hogy a gazdaság “digitálisabb” legyen? Mivel foglalkozik az üzleti csapat, s mi fő a mérnökök boszorkánykonyhájában éppen? Igaz-e, hogy nem telik el úgy nap a Google-nál, hogy valami ne változzon és alakuljon a technológiában, a szolgáltatásokban vagy éppen az üzleti ajánlatokban: vagyis, hogy minden nap egyben valami újnak a megtanulása is. Ha pedig igaz, akkor ez milyen vezetői felfogást követel meg, hogyan lehet hajózni ismeretlen vizeken? Milyen szerepet tölt be az Alphabet, és hol – na, jó: hol nem – találkozhatunk az eredményeivel? Ezek előzetesen a témáink, kérdéseink, de már az inspirációs beszélgetés idején is lesz lehetőségetek, hogy feltegyétek Ti is a bennetek megfogalmazódókat, s beszélgethettek róla majd a kapcsolatépítő körökben is.