Megkeresését köszönöm. A megadott elérhetőségek valamelyikén hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot!
Üdvözlettel: Iglódi Csaba
Pálinkás Zsolt 2003-ban csatlakozott a Tescóhoz. Áruházi osztályvezetőként kezdte, és 2006-ig különböző működési pozíciókban dolgozott. Ezután egyik kiemelt projektünk marketing-projektvezetője lett. Egy évet töltött a marketingen, majd a kereskedelmi üzletágnál beszerzőként, ezután friss és GM-termékekért felelős kereskedelmi igazgató lett. 2019 márciusában nevezték ki közép-európai működési vezérigazgató-helyettessé. E pozíciójában Zsolt felelt az ellátási láncért, a kiskereskedelem irányításáért, a logisztikáért és a disztribúcióért, az operatív fejlesztésért, a támogató funkciókért és az online üzletágért a Tesco magyarországi, csehországi, szlovákiai és lengyelországi leányvállalatainál. 2021 márciusától Zsolt magyarországi vezérigazgatóként folytatja tevékenységét.
Téma: Értékteremtés egy árérzékeny piacon.Melyek a kiskereskedelem meghatározó trendjei, és melyek ehhez képest a hazai helyzetet alakító folyamatok? Mit tesz azért egy nemzetközi nagyvállalat, hogy a hazai gazdaság ökoszisztémájában is értékteremtő résztvevő legyen? Árérzékeny környezetben milyen márkát érdemes építeni ahhoz, hogy megtartsa vagy/és megszerezze a vásárlókat? Mit tartalmaz a Tesco beszállítói programja és mit kell tudnia egy hazai termelőnek vagy gyártónak, ha partnerséget keres? Milyen döntéseket hoztak a Covid eddigi hullámaiban, s melyekről gondolja azt, hogy a post-Covid korszakban is megmaradnak majd? Csak néhány kérdés azok közül, amelyre választ kérünk majd Pálinkás Zsolttól, a Tesco Magyarország vezérigazgatójától. Zsolt a kinevezése előtt éppen 18 évet töltött már a vállalatnál, s a hazai pozíciók mellett regionális szerepben is kipróbálta magát. Éppen ezért lesznek egészen biztosan olyan kérdéseink is, amelyek az általa követett és követelt értékekre vonatkoznak, például arra, hogyan építi fel a saját csapatát, lehet-e nála hibázni, s ha igen, akkor hányszor.