
Weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk olvasóinknak.
Nem fogadom el
Sütik elfogadása
Lakatos Gergely – üzletfejlesztési- és marketingvezető, EuroFleet Zrt.
Téma: 2035-től már az EU-ban sem lehet új, belső égésű motorral ellátott személygépjárművet forgalomba helyezni.
- Kinek előnyös ez a (túl) gyors átállás? Marad-e még európai autógyártó?
- Az elektromos meghajtású autók környezet- és költségkímélőbbek – vagy nem?
- E-fuel, H2-FCEV: az elektromos meghajtás fő konkurensei – Ki győz majd a végén?
- Hogy állunk a hatósávval és töltőhálózattal? Bírjuk-e majd árammal?
- És ami a legfontosabb: Miként alkalmazkodjunk vállalatainkkal az elektromobiltás kapcsán?
Aki pedig a jogosan felvetődő kérdések rengetegében eligazít bennünket, nem más, mint Lakatos Gergely, az EuroFleet Zrt. üzletfejlesztési- és marketingvezetője