Megkeresését köszönöm. A megadott elérhetőségek valamelyikén hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot!
Üdvözlettel: Iglódi Csaba
Téma: Merre tart a kereskedelmi televíziózás? Tavaly ünnepelte az RTL a 25. születésnapját, streaming szolgáltatást indítottak exkluzív magyar nyelvű tartalommal és – többek között – saját gyártású sorozatokkal és showműsorokkal, mindeközben teljesen megújították az RTL arculatát, televíziós és digitális brandjeik egy részét, csatlakozva az anyavállalat RTL Group egységes európai arculatához. A médiavállalat 25 év után elbúcsúzott az anyacsatorna eredeti nevétől, és október vége óta az RTL Klubot egyszerűen RTL-nek hívják, épp úgy, ahogy valószínűleg a nézők nagy többsége is. Bárhogyan is nevezzük azonban ezt az intézményt, a története összeforrt a hazai kereskedelmi televíziózással. Az onlyCEO Klub márciusi találkozóján Vidus Gabriella, az RTL vezérigazgatója lesz a vendégünk. 2015 óta ül ebben a székben, előtte az RTL kereskedelmi igazgatója volt. Sok-sok év óta a médiaipar legbefolyásosabb szereplői között tartják számon, az ezzel foglalkozó szakmai listák élén szerepel. Ez számtalan lehetőséggel és óriási felelősséggel is jár. Egészen biztosan mindkét aspektus szóba kerül majd a beszélgetésünkön. Elsősorban azonban CEO-ként faggatom azokról az értékekről és elvekről, amelyekkel irányítja a céget. Rákérdezek arra, hogyan építi és fejleszti azt a csapatot, amelyik mögötte áll. Kitérünk azokra a transzformációs folyamatokra, amelyek mentén a teljes szervezet megújult és átalakult. Érintjük természetesen a mindent átható digitalizáció és az adatalapú döntéshozatal témáját. Kíváncsi leszek arra, hogy tekint vissza a már említett streaming-szolgáltatás első néhány hónapjára, hiszen ez – ahogyan nyilatkozta 2022 novemberében – “egy új csatorna indításával felérő befektetés volt”. Ezen felül pedig kérem, várom és köszönöm a Ti kérdéseiteket majd a helyszínen.