Menü
Bezár ×

ZAKARIÁS Fruzsina – márkaigazgató, AUDI

Téma: Ügyfélközpontúság és imázsépítés a piaci pozíció erősítéséért. Tapasztalt vezetőnőként érkezett az autóiparba. A sztereotípiákat felülírva ő vált a Porsche Hungária 32 éves történelmének első női márkaigazgatójává. A BÁV Zrt. vezérigazgatói posztja után a Magyar Turisztikai Ügynökség egyik leányvállalata, a Visit Hungary vezérigazgató-helyettesi posztjából váltott Zakariás Fruzsina. A nehéz időkkel szembenéző autóiparban az Audi hazai márkaigazgatójaként célja, hogy a prémium autómárka piaci kulcspozícióját megszilárdítsa, sőt, továbberősítse. Ennek érdekében az ügyfélközpontúságot és az imázsépítést tartja fókuszban. Olyan stratégiai területeken fejlesztenek erőteljesen, mint a fenntartható mobilitás, a környezetvédelem és a digitalizáció. Ma már az idén 30 éves Audi-gyár adja a magyar export 9%-át annak ellenére, hogy a szektor az elmúlt 100 év legintenzívebb változását éli meg. Ezt Fruzsina mégsem problémaként, hanem inspiráló lehetőségként éli meg. Az üzletasszony sikerében, karrierjének építésében kvalitásai, tudása, széleskörű tapasztalatai mellett jól kiválasztott csapata és családjának támogatása is elengedhetetlen. Hogyan definiálja a prémium márka ma a célcsoportját? Mit jelent számukra az ügyfélorientált üzleti működés? Milyen speciális üzleti stratégiákat érdemes követni, ha prémiumtermékekkel foglalkozunk? Mik az Audi tervei 2023-ra és hosszabb távon, a következő 5-10 évre? Hogyan terelik a belső égésű motorok rajongóit az elektromobilitás felé? Vezetőként mi Fruzsina mottója, mi az a vezérfonal, amely segíti őt a nehéz helyzetek megoldásában? Hogyan figyel a munka-magánélet egyensúlyára egy ilyen turbulens időszakban? Beszélgetésünkkel ezeket a témákat is körbejárjuk majd a pódiumon. Csatlakozz Te is hozzánk, tedd fel Te is a kérdéseidet Fruzsinának!