Megkeresését köszönöm. A megadott elérhetőségek valamelyikén hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot!
Üdvözlettel: Iglódi Csaba
Téma: Az alapértékek tisztelete és a megújulás képessége. Vendégünk Frank Odzuck, a Zwack CEO-ja. Frank Odzuck-ot, az egyik legismertebb magyar márkát birtokló cél vezérigazgatóját karrierje az élelmiszeriparhoz köti. Az Eduscho-nál kezdett, aztán a Nestle-Schöllerhez került. Húsz éve, 2003-ban pedig kiválasztották a Zwack Unicum Nyrt. élére. Három évre rá azt mondta róla az akkori elnök, a legendás Zwack Péter, hogy irányításával a “megújulás képessége mellett őrizhette meg a cég a családi vállalat alapértékeit”. Beszélgetésünkben ezt a két fontos kifejezést, a megújulást és az alapértékek egységét helyezem a középpontba, amikor végigtekintünk a tiszteletet parancsoló két évtizeden. Vajon mi okozta kezdetekben a legnagyobb kihívást, s mi jelentette azt később? És mivel küzdenek most? Miként változott meg a hazai piacon és a nemzetközi versenyben elfoglalt pozíció? Milyen folyamat vezetett az új Unicum ízek bevezetéséhez, miként illeszkedett a portfolióba a borüzletág? Kitérünk természetesen a Hungarikumnak számító Unicum titkos receptjére – de azt sajnos nem ígérhetem, hogy meg is ismerkedünk vele! – és arra is, miként befolyásolja a közel 150 éves márka életét a fogyasztói ízlés változása vagy éppen az ESG-szabályozás. Tarts velünk és kérdezz Te is!