Menü
Bezár ×

Az onlyCEO Klub vendégségben a Process Solutions-nél

A Process Solutions Csoport bő két évtizedes töretlen fejlődésének meghatározó alakja az “alapító” Babos János, ügyvezető igazgató, aki egyben a cégcsoport 50%-os tulajdonosa is. Ez alkalommal az Ő meghívására érkeztünk. Házigazdaként olyan kérdésekre irányította a figyelmet, amelyek fontosságát az elmúlt csaknem három év üzleti, gazdasági és egészségügyi kihívásainak való hatékony és gyors megfelelés a fókuszba állította. Hisz abban, hogy a piaci folyamatok állandó figyelése, a várható üzleti kockázatok gyors elemzése, a jó döntési alternatívák kidolgozása, a valóban gyors döntéshozatal, majd a fejlesztések eredményes bevezetése és mindennapos hatékony alkalmazás képessége alapvető az üzleti környezet rendkívül gyors változásainak sikeres követésére. E tényezők – iparágtól függetlenül – a cégek alkalmazkodóképességének régóta ismert sarokkövei, azonban készségszintű alkalmazásuk fontosságát az elmúlt évek megkérdőjelezhetetlenné tették. Így nem lehet eleget beszélni róluk, hogy tapasztalatainkat megoszthassuk!

(A Process Solutions Csoport magyarországi anyavállalatát – a világ akkori talán legpatinásabb auditor-cége – az Arthur Andersen 1999-ben alapította saját Üzleti Folyamat Outsourcing (BPO) cégeként. Menedzsment-kivásárlást követően 2002-től önálló, dinamikusan bővülő, független, számviteli és bérszámfejtési szolgáltatóként van jelen a hazai BPO-piacon. 2006-tól kezdve máig folyamatosan a hazai piacvezető a számviteli szolgáltatók között a BBJ Book of List rangsorai alapján. A cég négy középeurópai leányvállalatának több mint 500 képzett munkatársa – a Partnerhálózattal közösen – több mint 500 multinacionális ügyfelet szolgál ki Európa-szerte)

És hogy miért pompás dolog (onlyCEO) vendégségbe menni? Mert olyan értékeket láthatunk meg, amik távolról nehezen észrevehetők, és olyan tapasztalatokkal gazdagodhatunk, amire korábban nem volt módunk. Ezért is köszönöm Babos Jánosnak, Process Solutions társtulajdonos CEOjának, hogy beengedett minket a “falak” mögé. Válságállóság és az üzletmenet folytonossága – ezek a kulcsszavak kerültek elő a legtöbbször, és a valamennyiünk által ismert Wizz Air – 16 éve dolgoznak együtt! – példáján ismerhettük meg, mit jelent ez a gyakorlatban.