Menü
Bezár ×

onlyCEO Klub vendégségbe ment a BARE International-hoz.

Egyre többször tapasztaljuk, hogy a személyre szabott ügyfélélmény csodákat tesz. Egy felmérése szerint például a vásárlók több mint fele hagyott már ott céget azért, mert az újnál ebből jobbat kapott, tízből nyolcan pedig hajlandók magasabb árat is fizetni, hogy mintaszerű legyen az a  bizonyos „Consumer Journey, amin végig kell haladni.

A 2023-ban ránk váró kiélezett gazdasági helyzetben minden bizonnyal felértékelődik az a tudás, amelynek segítségével jó beazonosítható, hogy egy adott szegmensben vagy terméktípusnál miként tehető zökkenőmentés, és pozitív értelemben emlékezetessé a vásárlást. Éppen ezért örültem, amikor meghívást kaptunk Zsiga Jenőtől, a BARE International ügyvezető igazgatójától, hogy kukkantsunk be a „boszorkánykonyhájukba”, s vegyük szemügyre, mifelé eszközök állnak rendelkezésére az ügyfélélmény kutatására.

Mire a látogatás végére értünk kiderült az is, hogy miként és hogyan használható a cégeknél a rendelkezésre álló óriási adatmennyiség, vagyis: mi köze a business intelligence-nek az ügyfélélményhez.