Menü
Bezár ×

onlyCEO Klub – Vendégségben a HD Group-nál

A tavalyi év után folytatódott az onlyCEO “Vendégségben” sorozatunk, január 31-én a HD Grouphoz látogattunk, vezetőjének, Duca Andreának meghívására.

Magyarországon az employer branding kifejezést úgy használtuk túl, hogy még mindig kevés az olyan cég, akinek lenne rá átfogó stratégiája. Van pár nagyon tudatos nagyvállalat, akik integrálják a kommunikációs stratégiájukba, de nagyrészt kampányszerűen, projekt jelleggel próbálják a cégek építeni a munkáltatói márkájukat. Kampányokra könnyebben jönnek az ötletek és kényelmesebben elkülöníthető a keretösszeg mint egy egész éves vagy több éves stratégiára. Mindig drága rá a belső kutatás, amihez nagy bizalom kell és nehezen emészthető visszajelzéseket hozhat.

Az elmúlt két év kényszerű home-office térhódítása alapjaiban változtatta meg a munkavállalók álláskeresési attitűdjét és a munkahelyhez való hozzáállását , most igazán nehezített pálya a megfelelő employer branding eszközök megtalálása. A személyes jelenlét hiányában nehézkessé vált a belső kommunikáció is, megnövekedett a fluktuáció, többszöröződtek a toborzás-kiválasztás költségei. Látogatásunk során többek között az alábbi kérdésekre kerestük és kaptunk meg a válaszokat:

Megtudtuk továbbá azt is, hogy a jó munkáltatói márka egyszerre hiteles, vonzó és egyedi. A hármas feltételnek viszont csak tudatos tervezéssel és kitartó megvalósítással tehetünk eleget. Ezúton is köszönjük Andrea ötleteit és az ismertetett esettanulmányokat, amelyekből sokan és sokat tanultunk.