Menü
Bezár ×

Out of home kommunikáció, avagy a reklám sokszínű világa

Az onlyCEO Klub vendégségbe ment, ezúttal a JCDecaux Hungary médiavállalat vezérigazgatója Samu Tímea látott minket vendégül.

Témánk ma az out of home kommunikáció volt, mint a kiegyensúlyozott marketingmix elhagyhatatlan alkotóeleme. A közterületi reklám vagyis az out of home (OOH) világa pezsgő, kreatív, tele van innovációval, lehetőséggel, digitális megoldásokkal – pl. kiterjesztett valóság, mosolymérő óriásplakát  – izgalmas és számos érzékszervünkre ható, így kijelenthetjük, hogy ma már nem pusztán eszköz, hanem annál sokkal több, egy aktív városképet formáló tényező. És ha mindez nem lenne elegendő, az out of home-nak van egy szuperereje is, ami pedig nem más, mint a kimagasló hatékonysága. Hatással van a fogyasztásunkra, a viselkedésünkre, és a mentalitásunkra, és elér olyan fiatal generációkat is, akik a tudatos médiafogyasztás miatt már nem, vagy csak nagyon korlátozottan érhetőek el. Így az OOH nem egyszerűen csak a márkaépítés vagy éppen közhasznú információk átadásának az eszközei, hanem bizonyítottan alkalmasak arra, hogy interaktivitásra ösztönözzenek, összekössék az online és offline világot, vagy akár az employer branding és a toborzás eszközeivé váljanak, esetleg szórakoztató szerepet töltsenek be.

Legközelebb november 9-én megyünk vendégségbe. Ezúttal Victor Friedman, a Pizza Me tulajdonosa ajánlott az onlyCEO Klub tagjainak betekintést abba a kérdésbe, hogy “Mi van a pizzaszelet mögött?” A választ még magam sem tudom, de azt hiszem, hogy nem járok messze az igazságtól, ha feltételezem, hogy a pizza konyhába is bemehetünk, s ha már ott vagyunk meg is kóstolhatjuk Victorék remekeit. Velem tartotok?