Megkeresését köszönöm. A megadott elérhetőségek valamelyikén hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot!
Üdvözlettel: Iglódi Csaba
Ezúttal Vidus Gabriella, az RTL CEO-ja volt a vendégem. Hetekig készültem a beszélgetésre, amely egyrészt a televíziózás fontos kérdéseiről szólt, de – ami talán még fontosabb – arról is, hogy milyen vezetői döntéseket kíván az üzleti és technológiai szempontból is villámgyorsan átalakuló médiapiac.
Vidus Gabriella az RTL vezérigazgatója másfél évvel ezelőtt indított el egy transzformációs folyamatot, amelynek a napokban értek a végére. Többek között ennek apropóján beszélgettem vele március 8-a délután.
Az átalakítással a céljuk az volt, hogy olyan felsővezetői struktúrát alakítsanak ki, ahol gyorsabb és hatékonyabb a döntéshozatal. Mindezt a változó piaci igények, a médiafogyasztási szokások változása, és az új, digitális piacokra való belépés tette szükségessé. Az RTL szervezetében mindezek keretében többek között új vezetői testület alakult, és a vezérigazgató feladata is jelentősen módosult.
A beszélgetés során betekintést nyertünk az átalakulás mögötti vezetői döntésekbe, az RTL vállalati kultúrájába, a szervezet hosszabb és rövidebb távú víziójába, szót ejtettünk arról, hogy milyen felelősséggel és lehetőségekkel jár a vezérigazgatói pozíció.
Mindezeken túl szó volt még a televíziózási és tartalomfogyasztási szokásokról a digitális televíziózásról és a médiapiacot is érintő digitalizációról, a mesterséges intelligenciáról éppen úgy, mint a versenytársakról, vagy éppen a média befolyásolási erejéről.
Az őszinte, nyílt és inspiráló beszélgetésen túl az eseményen megjelent tagjaink a Remind Magazin legfrissebb példányával is gazdagabbak lehettek.
Meggyőződésem, hogy azoknak is tanulságokkal tudtunk szolgálni, akik hasonló gondolkodásban vannak, és azoknak is, akik ilyen programon törik a fejüket.